Funkční gatě znovu

S funkčním plátnem jsem ještě neskončila. Ještě jsem ušila i 3/4 gatě pro obě holky. Pravda Bára je má trochu delší, ale třeba budou i na další rok.
Obě holky je nosí rády, tak se jim asi prcka nepotí. A když se ušpiní, jako že ušpiní tak je plátno brzo suché.
Asi už budu muset střihnout i na sebe. Jen nevím jak s páskem. Dělat si ho do gumy je pohodlné, rychlé, ale  zip vypadá lépe. Jen tam asi budu muset dát i gumu. Někdy se najím víc a někdy míň.









Ještě jsem vyfotila srolovaný balíček 3/4 gatí vedle kostky Lego DUPLO jen pro srovnání. Největší objem  je asi náplet v pase. 
Jinak fotit ty dvě je nadlidský úkol. Bára se fotí ráda, ale většina je nepoužitelná. Rozmazané, nebo utečené - už je vidět jen pata, zadek, kus ruky a nebo tam vleze pes. 

Materiál : Funkční plátno
Střih          : Vlastní



Komentáře

  1. Dobrý den, kalhoty jsou paradní, holkám moc sluší. Můžu se zeptat, která barva z nabídky Unuodesign jsou ty růžové kalhoty? Děkuji, Dana N.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer,
    omlouvám se za pozdní reakci.
    Dle faktury je to "svítívá růžovočervená" - číslo 406012.
    Když jsem ji vyděla, tak jsem teda vůbec odvázaná nebyla, je taková hodně zářivá. Ale Veronika si ji vybrala, moc se jí líbila. Ještě mám i červenou a světle zelenou, ale chtěla tuto.

    OdpovědětVymazat
  3. Dekuji :-) Na fotkách vypadá úžasně, taky ji zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, kalhoty vypadají úžasně. Mohla by jste mi poradit, jak na ty záševky na kolenou?

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsou dělaný tak trochu od oka. Ale délka záševku je 5 cm a je jeden nad kolenem a druhý pod kolenem. O tolik je potom přední díl nohavice prodloužen. Šířka záševku je myslím 2 cm. . Doufám, že to tak stačí a omlouvám se za pozdní opověď. Byla jsem dětěm vařit na táboře a je to božský tábor kde není elektřina, internet. 😀

    OdpovědětVymazat

Okomentovat