Broskev - MICROPEACH

V hromadné objednávce na  http://www.unuodesign.cz/jsem zkusila objednat tento materiál a byla zvědavá co  vlastně dojde. Byla jsem mile překvapena.



Specifikace uváděná na stránkách UNUO:

Micropeach je materiál, který má velmi široké spektrum použití. Na rozdíl od běžného bavlněného plátna se v nebudete potit a také jen tak nepromokne, ani neprofoukne. Je velmi vhodné na výrobu dětského oblečení, má certifikát pro děti do tří let.

Jedinečný úžasný funkční materiál s nejširším možným užití od kalhot, šatiček, kabátků na jaro i na léto. Funkčnost tohoto materiálu ocení malý  i velký vrcholový sportovec. Micropeach je vhodné na výrobu oblečení, které potřebujete sbalit i do toho nejmenšího batůžku. Díky velmi rychlému schnutí je skvělý na výpravy za dobrodružstvím, ale i do školy a školky. 
A moje zhodocení:
Mohu říct, že se šilo pěkně. Materiál se sice třepí, tak bez nějakého začištění by  to nešlo.  Ale určitě jde použít i oentlování. 
Na omak je vrchní strana opravdu jak broskvička a vnitřní strana je krásně hladká. 
Střih jsem začala dělat až v noci a tak jsem holky musela oměřit spící. 

Šila jsem dlouhé Verunce na školkový výlet, který byl další den. Mají záševky na kolenou, kapsy na předním i zadním díle a na zadním díle je sedlo. Pas je na gumu. 
Výlet byl v pěkném počasí a Veronika v kalhotech vydržela celý den a následně jsme ještě jeli na oddílovku. Nestěžovala si, že by se potila. Ani se nepřevlékla. Tak asi dobrý. 
Velká výhoda materiálu je, že materiál je tenoučký( tím pádem skladný) a rychle uschne. Jen ten náplet v pase schne delší dobu. 
3/4 kalhory se teď perou tak ty vyfotím zase až příště. 
Pro sebe jsem si koupila taky na dlouhé a 3/4 a i na jednoduchou sportovní sukni. 
Tak jen s chuti dotoho, ať už mám hotovo.



 Díky a zase příště. Petra

Komentáře

  1. Dobrý den,
    krásné kalhoty! Ráda bych se zeptala, odkud máte střih? Moc se mi líbí řešení sedla - přestřihnutí. Neprodáváte jej? Ráda bych takový pro dceru (2r) i pro sebe.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer,
    omlouvám se za pozdní odpověd´. Střih mám svůj vlastní dělaný na holky. ale vpodstatě je to pouze estetická věc, neplní to žádnou jinou funkci, můžete si jej tedy udělat jak chcete libovolně. Tedy u dětí. U dospělích už je to jinak. Tam už jsou v tom schované záševky. V případě dalšího info se mi prosím ozvěte do zpráv pkocourkova@gmail.com
    díky petra

    OdpovědětVymazat

Okomentovat