Džííny

Nebude to o riflích. Fakt ne.
Bude to o kalhotách" nasrávačkách" se sníženým sedem. Ale hlavně je nosí v pohádkách Šeherezády Džin z láhve.
První dovezla Veronice teta z nějaké dovolené v exotice.
Tak jsem tedy obkreslila střih a z látky zakoupené na letní šatičky udělala tyto Džííny.
Bylo to moje první žabičkování, ale musím se pochválit, že nedopadlo nejhůř. Čekala jsem, že je to složitější. Pomohl mi návod z Ekozahrada.


 Asi se jí v tom dobře chodí - má je jako dlouhé, vykasá a má krátké. Nikde to netlačí, neškrtí.



Už chce další, ale ted´už to nestíhám.
PS: Už mám i pro sebe ušité kalhoty z funkčního plátna. Jen v těch teplech jsem si je nějak nevzala, ale určitě vyzkouší, zatěžkám na procházce se psama a potom napíšu a nafotím.
Když ne tento týden, tak příští týden v pátek odjíždím vařit na tábor, tak tam se snad najde chvilka.

Střih: vlastní - obkreslený ze stávajících  - kalhoty mají prostřední klín vsazený
Látka - Terry moda - kamenný obchod Brno

Komentáře