Dospělácká recenze - Micropeach

Tak už jsme zpět z tábora. Bylo to prima, byla zima, byla i velká zima, ale bylo i teplo. Byl to prostě stanový tábor. Veronika se dnes celý den ptá co zrovna teď dělají děti na táboře.

Kalhoty pro sebe jsem si ušila v barvě antracitové. Vyzkoušeno i v teplých dnech, kdy ostatní měli kraťasy, i v chladných dnech.Na chladné dny to moc není.

Vyzkoušeno při procházce s dětmi, svižné chůzi při venčení psů i při různém cestování v autě.
Foceno po dlouhém používání, sezení v autě. sbírání borůvek - jsou tedy trochu pomačkané a na kapse špinavé.
Jak se šije jsem psala už minule. Určitě to chce obnitkovat nebo oenlovat. Materiál se třepí.
A recenze jak se nosí - první poznatek je, že na oholené nohy je to nejprve zvláštní pocit.Měla jsem pocit, že se mě lepí spodní část nohavic na nohy. Možná jsem je měla dělat užší.

Ale i v horku jsem neměla pocit, že v kalhotách nemohu vydržet. Že se musím jít převléknout do krátkých. Určitě je je to vhodná alternativa na letní výpravy do lesa, když nechci jít v krátkých kalhotách. Nebo do batohu, když jdete v krátkých  -je to opravdu malý balíček.
Jen pozor - látka nepruží. Mohla jsem si udělat kolem stehen nepatrně širší. Pas je do pásku, který je na zadním díle do gumy. Tak jako u sportovních kalhot z obchodu.
Střih jsem si dělala vlastní na vlastní zadek. Mohla jsem udělat vzadu trochu vyšší pas a nohavice mám založeny jen asi milimetr. Bohužel jsem si koupila málo látky - asi bylo zrovna zatmění mozku. Kupovala jsem si to pro sebe na dlouhé kalhoty, ale stane se. A nemusela jsem dělat kolení záševky - nemám je ani ideálně umístěny.
Materiál mě zaujal natolik, že uvažuji koupit ještě pro holky na bundičky - jen takové ty lehké, skladné do batohu. Co když se změní počasí je vytáhnu a obléknu. Jen nevím jestli na zip nebo přes hlavu.
Děkuji tímto kamarádce za vyfocení.

Materiál: Micropeach antracitová  - Unuodesign
Střih: vlastní
Foceno: v Brně

Komentáře