Deky

Modrá je ušitá už od léta.Testováno na táboře.

Vrchní top jsou bavlněné pruhy látky - už ani nevím kde jsem je koupila. Doplněno šedým popelínem z Ardka. Pruhy látky měli šířku  8 cm, tak sem i popelín nařezala na  8 cm a vše sešívala  a posléze prošívala.


Spodní látka je kojenecký plyš u unuodesign. Nebyl to sice úlně nejlepší nápad - látka se tahá, musela jsem prošívání i párat, ale ta barva se perfektně hodila.  Obroubení je přišito z jedné strany na stroji a z druhé zahnuto ručně.




Není to moje první deka. Loni jsem šila holkám do pokojíčku, ale ty jsou od Ježíška, tak pššt.

Druhá deka je háčkovaná. Asi před rokem a půl jsem se rozhodla naučit se háčkovat. První počin byly čepice pro holky - Bára ji asi po hodině ztratila v parku u zámku  Slavkov. I když jsem se vrátila, čepice tam už nebyla. Asi se někomu líbila. Protože se mě líbí háčkovaná deka k televizi, tak jsem uháčkovala zkušební čtvereček jednoduchým vzorem a spočítala kolik jich budu potřebovat.Nakoupila jsem neuvěřitelných 36 ks klubíček vlny Drops Nepal. -stálo to majlant, tak doháčkovat jsem ji fakt musela. Je to neuvěřitelných 160 čtverečků a nakonec jsem ještě musela dokoupit 6 klubek smetanové. Tři zůstaly, tak třeba si ještě dodělám povlak na polštář. Ale teď už můžu sedět u televize pod háčkovanou dekou, a uháčkovala jsem ji sama.
A tady je.





Díky za přečtení Petra
 Modrá deka  - plátno, kojenecký plyš
Háčkovaná deka - vlna Drops Nepal

Komentáře