Kabátek - svetrovina

Svetrovinu jsem koupila na hromadné objednávce z Polska. Čekala jsem něco úplně jiného. Je to opravdu svetrovina a na to z rubu nějak přidělaná chlupatina.
Je tedy docela silná, ale protože jsem tuto bundu se zipem šikmo a kapucí chtěla, tak jsem ji ušila.
Všechno jsem nejprve nastehovala, a potom v té chlupatině nemohla stehovku ani najít. Chyba této látky je, že ty šedé chloupky se při stehování, nebo špendlení vytahuje na lícovou stranu.
Původně jsem si chtěla udělat  výpustkovou kapsu. Ale je tam jen obyčejný oblouček olemovaný lemgumkou, protože výpustkovou bych v té chlupatině nezvládla





Střih byl vlastní upravovaný. Mám tam princesové záševky a potom mě došlo, že na zip to musím rozstřihnout ještě jednou od ramene až dolů - tak příště se dají udělat tyto členící švy. 
Jinak je praktická , když je zapnutá úplně, nebo aspoň po prsa. Je-li otevřená, nevypadá to zase až tak super.
Fotila moje dcera na procházce Rudické  propadání, o jarních prázdninách. Měli jsme tady ještě její kamarádku, tak nás vyfotila všechny. Holky to focení docela bavilo. Mě už méně.
Děkuji Petra


Materiál : Svetrovina - Polsko
Střih - úplně úplně vlastní a znovu už bych ho asi nedohledala

Komentáře